Indlæser Begivenheder

Kommunikation og konflikthåndtering

Omgangstonen internt og på f.eks. byggepladsen er vigtig! Kunder og kolleger danner sig hurtigt et indtryk af personens adfærd og de ting, der bliver sagt. Vi tænker, at mange konflikter kan undgås ved øget fokus på kommunikation og forståelse for andres situation.

Målgruppe

Alle medarbejdere og ledere, der ønsker at undgå konflikter pga. misforståelser mv.

Mål

Medarbejderen kan efter endt kursus:

  • skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd
  • anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter
  • anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres livs- og arbejdssituationer på en respektfuld måde
  • håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig måde, der ikke forværrer situationen

Indhold

Kurset beskrives i AMU-faget:
44853 – Kommunikation og konflikthåndtering – service

Kursusforløb

Kurset strækker sig over 3 dage. Der undervises dagligt kl. 8.00 – 15.24.

Pris

For personer i AMU-målgruppen er prisen kr. 354 for alle dage.
Der kan søges VEU-godtgørelse på kr. 860 pr. dag.

Prisen for personer uden for AMU-målgruppen er kr. 2.154 for alle dage.

Kan du få kurset til AMU pris?
Se muligheden for VEU-godtgørelse her.

Yderligere om kurser hos os

Læs mere om forplejning, få kørselsvejledning og yderligere information til kursister.