fbpx
Indlæser Begivenheder

Konflikthåndtering

Få sagt det der skal siges…. Og forebyg konflikterne!

Har du oplevet pressede kunder? Oplever du til tider konflikter, når du udfører dit arbejde?

På kurset bliver du introduceret for og får indblik i en række værktøjer og teknikker til at løse udfordrende konflikter, hvor der personligt og fagligt stilles høje krav til dig.

Vi tager udgangspunkt i deltagernes konkrete virkelighed og arbejder med at forstå konflikternes udviklingsforløb og hvordan de håndteres bedst. Gennem anvendelse af teknikker og kendskab til kropsprogets betydning i forhold til opståede konflikter lærer salgsmedarbejderen at forbedre vanskelige kundesituationer gennem brug af konstruktive kommunikationsværktøjer.

Målgruppe

Alle der ønsker at blive bedre til håndtere vanskelige situationer og kunder.

Dit udbytte

Salgsmedarbejderen lærer at genkende forskellige kundetyper og forstå, hvordan de skal tackles i forhold til god kundeservice. Ud af kendskab til egne styrker og begrænsninger kan salgsmedarbejderen vurdere, hvornår en konflikt er uundgåelig og kender teknikker til at håndtere konflikter, som ikke umiddelbart kan løses.

Indhold

45389 Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen

Kursusforløb

Den 11. november kl. 8.00 – 15.24, Udviklingscenter Syd, Kroghs Kobbel 2, 6100 Haderslev

Økonomi

Pris pr. deltager fra kr. 697
AMU pris pr. deltager fra kr. 124
Der kan søges VEU-godtgørelse på op til kr. 871 pr. dag 

Læs mere om AMU her

Læs mere om VEU her

Detaljer

Dato:
11. november
Tidspunkt:
08:00 - 15:30
Begivenhed Kategori:
Begivenhed Tags:
, , , , ,

Andet

Antal dage
1 dag
Tidsrum
8.00-15.24
Kursuskode
191111kon
Beskrivelse
Har du oplevet pressede kunder? Få indblik i en række værktøjer og teknikker til at løse udfordrende konflikter.
Kontaktperson
Helle Bräuner tlf. 7352 0202 hbr@hhs.dk
Tilmeld dig nu

Sted

Udviklingscenter Syd
Kroghs Kobbel 2
Haderslev,6100Danmark
- Gå til Google Maps
Telefon:
73520202
Hjemmeside:
www.udviklingscentersyd.dk
Print denne side