fbpx
Loading Events

Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen

Få sagt det der skal siges…. Og forebyg konflikterne!

Har du oplevet pressede kunder? Oplever du til tider konflikter, når du udfører dit arbejde?

På kurset bliver du introduceret for og får indblik i en række værktøjer og teknikker til at løse udfordrende konflikter, hvor der personligt og fagligt stilles høje krav til dig.

Vi tager udgangspunkt i deltagernes konkrete virkelighed og arbejder med at forstå konflikternes udviklingsforløb og hvordan de håndteres bedst. Gennem anvendelse af teknikker og kendskab til kropsprogets betydning i forhold til opståede konflikter lærer salgsmedarbejderen at forbedre vanskelige kundesituationer gennem brug af konstruktive kommunikationsværktøjer.

Målgruppe

Alle der ønsker at blive bedre til håndtere vanskelige situationer og kunder.

Dit udbytte

Salgsmedarbejderen lærer at genkende forskellige kundetyper og forstå, hvordan de skal tackles i forhold til god kundeservice. Ud af kendskab til egne styrker og begrænsninger kan salgsmedarbejderen vurdere, hvornår en konflikt er uundgåelig og kender teknikker til at håndtere konflikter, som ikke umiddelbart kan løses.

Indhold

45389 Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen

Kursusforløb

1 dag undervisning.
Tilbydes online.

Økonomi

AMU pris fra kr. 126 pr. deltager
Pris pr. deltager fra kr. 697
Der kan søges VEU-godtgørelse på op til kr. 881 pr. dag

Læs mere om AMU her

Konflikthåndtering

Details

Date:
24. december
Time:
08:00 - 15:30
Event Category:
Event Tags:
, , ,

Other

Antal dage
1 dag
Tidsrum
Online
Kontaktperson
Udviklingscenter Syd, kursus@udviklingscentersyd.dk, tlf. 7352 0202

Venue

Udviklingscenter Syd
Kroghs Kobbel 2
Haderslev, 6100 Danmark
+ Google Map
Phone:
73520202
Website:
www.udviklingscentersyd.dk
Print denne side