fbpx

Indlæser Begivenheder

Kvalitet og kundeservice

Kvalitet og ikke mindst kundeservice er vigtigt for kundens opfattelse af virksomheden. God kvalitet og god kundeservice gør, at kunden taler positivt om virksomheden, anbefaler denne til andre og fortsætter med at være kunde og desuden bringer nye til.

God kvalitet og god kundeservice gør, at kunden taler positivt om virksomheden, anbefaler den til andre og fortsætter med at være kunde.

Målgruppe

Medarbejdere med kundekontakt.

Mål

Du kan efter endt kursus:

  • kommunikere godt med kunder over telefon og på digitale medier
  • forstå og sætte pris på, hvad god kvalitet og kundeservice betyder for virksomheden og større kundeloyalitet
  • anvende situationstilpasset kundekontakt med fokus på kvalitet og service i overensstemmelse med virksomhedens politikker og mål

Indhold

Kurset beskrives i Arbejdsmarkedsuddannelsen:
47247 – Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner

Kursusforløb

Kurset strækker sig over 1 dag. Der undervises fra kl. 8.00 – 15.24.

Pris

For personer i AMU-målgruppen er prisen kr. 124

Prisen for personer uden for AMU-målgruppen er kr. 697

Der kan søges VEU-godtgørelse på kr. 871 pr. dag

Kan du få kurset til AMU pris?
Se muligheden for VEU-godtgørelse her.

Yderligere om kurser hos os

Læs mere om forplejning, få kørselsvejledning og yderligere information til kursister.