fbpx

Konflikt- og klagehåndtering. Sådan tackler du svære situationer24/48.00 – 15.30

Kommunikation nøglen til et godt samarbejde-engelsk5/48.00 – 15.30

Mersalg i kundekontaktfunktioner2/48.00 – 15.30

Konflikthåndtering28/3 + 4/48.00-15.30

FVU og OBU 11/1-22/3 8.00 – 12.00
Sidemandsoplæring 27/2+11/3+13/3+14/3+15/3+18/3+20/3+21/3 8.00 – 15.30
Kommunikation 27/2, 27/3, 29/4 og 12/6 8.00 – 15.24
Konflikthåndtering, kommunikation og feedback for eksterne sælgere 12/3 + 26/3 8.00 – 15.30
Formandsaspirantuddannelse 20/3-21/3 1½ dag, 18/6-19/6 1½ dag, 3/10-4/10 1½ dag, 20/1, 21/1 2020 1½ dag 8.00 – 15.24
Kommunikation og konflikthåndtering – service 25/3 + 13/5 + 17/6 8.00-15.30
Kvalitet og kundeservice i kundekontakt 1/4 0.00-16.30
Kommunikation nøglen til et godt samarbejde 2/4 8.00 – 15.30
Kommunikation og feedback 3/4 + 9/4  2 * ½ dag 17.00-20.30
Kvalitet og kundeservice i kundekontakt 11/4 9.00-16.30
Kommunikation og feedback i administrativt arbejde 24/4 + 29/5  2*½ dag 12.30-16.00
Kommunikation og feedback i administrative arbejde 25/4 + 11/6  2*½ dag 12.30-16.00
Kvalitet og kundeservice i kundekontakt 2/5 9.00-16.30
Salg skaber værdi for gæsten 8/5 8.00 – 15.30
Kompetence forløb 8/5 + 20/5 8.00-15.30
Konflikt- og klagehåndtering. Sådan tackler du svære situationer-engelsk 9/5 8.00 – 15.30
Serviceleverandør- Skab loyale gæster med din service-engelsk 13/5 8.00 – 15.30
Salg skaber værdi for gæsten – engelsk 13/5 8.00 – 15.30
Serviceleverandør – Skab loyale gæster med din service 16/5 8.00 – 15.30
Kompetence forløb 27/5 – 17/12 8.00 – 15.30
Kompetence forløb 21/5 – 17/12 8.00 – 15.30
Kommunikation og feedback i administrative arbejde 20/11 + 27/11  2 * ½ dag 12.30-16.00
Kommunikation og feedback i administrative arbejde 25/11 + 28/11  2 * ½ dag 12.30-16.00